کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاخیر ۱۸ ماه در راه‌اندازی اپراتور چهارم

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت از اخذ پروانه اپراتور چهارم خبر داد و اعلام کرد: واگذاری و بهره برداری از سرویس های اپراتور چهارم از 18 ماه آینده در تهران شروع خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ حسین شفیع با اشاره به اینکه اپراتور چهارم از یک ماه گذشته پروانه فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گرفته است، اظهار داشت: قرار است این اپراتورطی هشت سال، هشت میلیون پورت اینترنت در سراسر کشور واگذار کند.
وی با بیان اینکه این اپراتور در شرایط حاضر در حال انجام کارهای مطالعاتی و انتخاب مشاور است، اظهار داشت: اپراتور چهارم پروژه خود را از تهران شروع خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت ایرانیان نت با اشاره به اینکه واگذاری و بهره برداری از سرویس های اپراتور چهارم از 18 ماه آینده شروع خواهد شد، ادامه داد: این اپراتور در مرحله نخست حدود400 هزار پورت اینترنت واگذار می کند.
شفیع با بیان اینکه این اپراتور باید طی دو سال دو میلیون پورت اینترنت واگذار کند، گفت: بودجه درنظر گرفته شده برای این پروژه طی دو سال 800 میلیارد دلار پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه از طریق برگزاری مناقصه مشاور این پروژه مشخص خواهد شد، افزود: برای شرکت مشاور حضور یک شریک خارجی نیز در نظر گرفته شده است.

شرکت ایرانیان نت به عنوان اپراتور چهارم ارتباطات کشور توانسته پروانه فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اخذ کند.

اپراتور چهارم ارتباطات کشور ماموریت دارد تا بستر مناسب برای در اختیار گذاشتن پهنای باند با اهداف مختلفی همچون توسعه‌ کسب و کارها را فراهم آورده و دسترسی به پهنای باند بالا را برای خانواده‌ها و کسب و کار و ادارات ایجاد ‌کند.

مطالعات صورت گرفته در مؤسسه تحقیقات وزارت ارتباطات نشان داد که ایجاد این شبکه علاوه بر افزایش ضریب نفوذ دسترسی پهن باند در کشور حداقل 20 میلیارد دلار GDP کشور را افزایش و باعث ایجاد ثروت ملی و رفاه عمومی می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12085 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/08/29 تعداد مشاهده: 1296
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

amin-gtos2006 1391/08/30 02:45
آقا دلار نیست ریاله ریال. 800 میلیارد ریال
دانشجو 1391/08/29 21:58
بابا شما هنوز تو اپراتور سوم موندین .چهارم پیشکش
پیام 1391/08/29 17:03
وااااااااای پس باید خوشحال باشیم هههههه کششششششششک مثل همیشهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
احمد 1391/08/29 15:05
سلام
ببخشید رقم هاش به تومن یا دلار!
اخه هزینه اولیه رو نوشتین800میلیارد دلار!فکر نمیکنین یکم زیاده